رئیس سازمان نظام پزشکی بر ضرورت توجه به مصرف منطقی دارو و تجهیزات پزشکی در کشور تاکید کرد و گفت: در کشور ما سالیانه بیش از ۲۵۰ میلیون سرم مصرف میشود که بیشاز دو برابر میانگین مصرف جهانی است. به گزارش ایلنا، محمد رییس زاده رئیس سازمان نظام پزشکی در آغاز جلسه هیات‌مدیره نظام پزشکی تهران با تشکر از سخنرانی وزیر بهداشت در مجمع سالانه سازمان جهانی بهداشت گفت: سخنرانی شجاعانه و عالمانه وزیر بهداشت در اجلاس سازمان جهانی بهداشت در جمع وزاری بهداشت کشورهای جهان با وجود زمان کم درخشان بود. وی گفت: سخنان دکتر ظفرقندی، در تبیین مظلومیت کودکان شهید مدرسه میناب و حملات به کادر درمان و زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی کشورمان بسیار درخشان بود که به این وسیله از این سخنان تأثیرگذار، کمال تقدیر و تشکر را داریم.
ilna.ir ۱ خرداد ۱۴۰۵