چرا باید به نوزادان خود مواد غذایی قندی کمتری بدهیم؟
aftabnews.ir۱ خرداد ۱۴۰۵سلامت

چرا باید به نوزادان خود مواد غذایی قندی کمتری بدهیم؟

نتایج یک پژوهش تازه در بریتانیا نشان می‌دهد کودکانی که در دوران سهمیه‌بندی قند پس از جنگ جهانی دوم متولد شدند و در سال‌های نخست زندگی قند کمتری مصرف کردند، در بزرگسالی کمتر دچار بیماری‌های قلبی، سکته و نارسایی قلبی شده‌اند.

اخبار مرتبط

ظفرقندی: امکان بازنگری و اصلاح قیمت دارو وجود دارد
www.mehrnews.com

ظفرقندی: امکان بازنگری و اصلاح قیمت دارو وجود دارد

وزیر بهداشت با تأکید بر ضرورت سنجش عملکرد حوزه دارو بر اساس نتایج و خروجی‌های عملیاتی، گفت: هدف همه اقدامات باید کاهش کمبودها و رفع مشکلات مردم باشد.

۳۰ خردادسلامت
بررسی روش‌های نوین کمک‌باروری در کمیسیون حقوقی و قضایی
www.iribnews.ir

بررسی روش‌های نوین کمک‌باروری در کمیسیون حقوقی و قضایی

نشست بررسی برنامه ساماندهی روش‌های نوین کمک‌باروری و حفظ باروری با حضور وزیر بهداشت، وزیر دادگستری، معاون حقوقی رئیس‌جمهور و معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

۳۰ خردادسلامت
آمارنامه شیرخشک سال ۱۴۰۴ منتشر شد
www.mehrnews.com

آمارنامه شیرخشک سال ۱۴۰۴ منتشر شد

داشبورد مدیریتی آمارنامه شیرخشک سال ۱۴۰۴ با روش محاسباتی به‌ روز شده و سطح‌بندی جدید داده‌ها در دسترس قرار گرفت.

۳۰ خردادسلامت
برخورد با قاچاق دارو باید بازدارنده و شفاف باشد
www.iribnews.ir

برخورد با قاچاق دارو باید بازدارنده و شفاف باشد

وزیر بهداشت گفت: ضرورت دارد مشخص شود اقدامات انجام‌شده در زمینه تأمین دارو، جبران کمبودها، مقابله با قاچاق و نظارت بر بازار چه اثری بر کاهش مشکلات مردم داشته است.

۳۰ خردادسلامت
خبرها

تماس با ما: info@khabarha.com

© 2026 خبرها — تمامی حقوق محفوظ است.