
هشدار خاموش سلامت؛ سبک زندگی ناسالم، سکته و دیابت را به خانهها آورده است
کرمانشاه - ایرنا - مدیر طب ایرانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با هشدار نسبت به افزایش بیماریهای مزمن در کشور گفت: کمتحرکی، تغذیه ناسالم، استرس و اختلال خواب، عامل اصلی موج روبهگسترش بیماریهایی مانند سکته قلبی، دیابت و سرطان است؛ روندی که میتواند هزینههای سنگینی به سلامت مردم و نظام درمان تحمیل کند.




