
روند کاهشی بستری مجدد بیماران نارسایی قلبی با پیگیری پس از ترخیص
تهران- ایرنا- وزارت بهداشت اعلام کرد: در تازهترین دادههای واحدهای آموزش و پیگیری بیمار پس از ترخیص در دانشگاهها و دانشکدههای علوم پزشکی کشور در سال ۱۴۰۴، اجرای برنامههای پیگیری پس از ترخیص، نقش مؤثری در کاهش بستری مجدد بیماران مبتلا به نارسایی مزمن قلبی داشته است.




