معاون وزیر ارتباطات با اعلام خبر ابلاغ مصوبه بازگشایی اینترنت از سوی رئیسجمهور، این اقدام را گامی در جهت بازگرداندن حق مردم و ستون اعتماد عمومی توصیف کرد. به گزارش ایلنا، احسان چیت‌ساز، معاون سیاست گذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزارت ارتباطات با انتشار مطلبی در یک شبکه اجتماعی از ابلاغ مصوبه بازگشایی اینترنت توسط رئیس‌جمهور خبر داد و اظهار کرد: دقایقی پیش، رئیس‌جمهور مصوبه بازگشایی اینترنت را ابلاغ کرد. برای این لحظه، راهی سخت و پرهزینه طی کردیم؛ چون باور داشتیم اینترنت، حق مردم است که باید به آن‌ها بازگردانده شود. وی با تأکید بر نقش حیاتی فضای مجازی در دنیای امروز افزود: اینترنت، اکسیژن اقتصاد دیجیتال، شریان امید نسل جوان و ستون اعتماد عمومی است. هیچ ملتی با قطع ارتباط، به آینده متصل نمی‌شود.
ilna.ir ۴ خرداد ۱۴۰۵