نمایشگاه گروهی «برای ایران» ادامه دارد/ آثار تازه جایگزین شدند
نمایشگاه گروهی «برای ایران» از ۲۸ اردیبهشت در همه گالریهای خانه هنرمندان ایران در حال برگزاری است و رونمایی از آثار طبق چرخهای مشخص، ادامه دارد. به گزارش ایلنا، نمایشگاه گروهی «برای ایران» در خانه هنرمندان، برخلاف رویدادهای معمول، نمایشی ایستا نیست. هنرمندان همچنان کارهای تازه به دبیرخانه می‌آورند و آثار پیشین جای خود را به آثار جدید می‌دهند. این چرخه زنده، همراه با پرفورمنس اثرانگشتی نقشه ایران در روز پایانی ورک‌شاپ‌ها، چهره نمایشگاه را هر بار متفاوت از پیش کرده است. از روز جمعه اول خرداد ۱۴۰۵، نخستین مجموعه از آثاری که به فروش رسیده بودند، از دیوارهای خانه هنرمندان ایران پایین امدند. همزمان، هنرمندان نقاش و مجسمه‌ساز همچنان به ارسال آثار جدید به دبیرخانه ادامه می‌دهند؛ آثاری که بلافاصله پس از ثبت و بررسی، در گالری‌های بهار، تابستان، پاییز، زمستان، میرمیران، ممیز و نامی جایگزین آثار قبلی می‌شوند.










