مصطفی سلطانی با اشاره به اینکه پخشکنندههای دولتی و سازمان از اکران فیلمهای خصوصی هیچ حمایتی نمیکنند، تأکید کرد که برای اکران «شکار حلزون» چارهای جز گروه هنر و تجربه وجود نداشت. مصطفی سلطانی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شکار حلزون» که به کارگردانی محسن جسور این روزها در سینماهای گروه هنر و تجربه کشور در حال اکران است، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره شکل‌گیری این فیلم سینمایی گفت: محسن جسور از دوستان قدیمی من است، فیلمنامه فیلم سینمایی خودم را هم او نوشته بود و مدت‌ها بود که درباره فیلمنامه «شکار حلزون» با هم صحبت می‌کردیم و محسن همواره از علاقه‌اش به ساخت این فیلم می‌گفت. برای من هم موضوعاتی که در این فیلم مطرح می‌شد مثل گرفتاری‌ها و معضلات زنان سرپرست خانوار و درگیری‌هایی که شخصیت اصلی فیلم در دادگاه‌ها دارد، دغدغه‌ای بود که نظرم را به تهیه «شکار حلزون» جلب کرد. سلطانی خاطرنشان کرد: در واقع دغدغه‌هایی که در این فیلم وجود داشت و اینکه می‌خواستم در ساخت اولین فیلم محسن جسور نقشی داشته باشم و او بتواند فیلمش را بسازد مسائلی بودند که نظر من را برای تهیه این اثر جلب کردند. این فیلم در جشنواره فجر سال ۱۴۰۲ حضور داشت، در آن‌جا به نمایش درآمد اما پیش‌تر ساخته شده بود ولی از آنجا که فیلم کاملاً با بودجه شخصی ساخته شده در زمان شیوع کرونا مراحل پست پروداکشن به تعویق افتاد.
ilna.ir ۴ خرداد ۱۴۰۵