کارگران بیکار و فقرزده اند؛ چرا دولت دست خود را از جیب «کارگر» بیرون نمیآورد؟
مطالبه "تأمین اجتماعی" از دولت می بایست به گفتمان غالب جامعه کارگری تبدیل شود. تا زمانی که دست دولت در جیب کارگران باقی بماند، نه عدالت اجتماعی و نه رفاه کارگران بیکار و فقرزده حل و فصل نخواهد شد بلکه علاوه بر بحران های اقتصادی، چالش های اجتماعی و نارضایتی جامعه کارگری بازتولید می شود.








