
ضرورت همراهي مردم در مديريت مصرف انرژي
خبرگزاري آريا - رئيس سازمان بهينهسازي و مديريت راهبردي انرژي با تاکيد بر اينکه دولت افزايش توليد و بازسازي ظرفيتهاي آسيبديده در جنگ تحميلي سوم را با قدرت دنبال ميکند، اما آثار آن در سالهاي آينده نمايان خواهد شد، گفت: همراهي مردم از طريق مديريت و صرفهجويي در مصرف انرژي براي عبور از تابستان پيشرو، ضروري و تعيينکننده خواهد بود.









