افت قیمت اونس جهانی طلا (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۵)
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی، تحت تاثیر تحولات ژئوپلیتیکی، کاهش یافت و نگرانیها را در مورد اینکه افزایش تورم میتواند نرخ بهره را برای مدت طولانیتری بالا نگه دارد، تشدید کرد.
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی، تحت تاثیر تحولات ژئوپلیتیکی، کاهش یافت و نگرانیها را در مورد اینکه افزایش تورم میتواند نرخ بهره را برای مدت طولانیتری بالا نگه دارد، تشدید کرد.

تهران- ایرنا- معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان تهران از آغاز طرح تعویض رایگان کولرهای آبی معمولی خبر داد و گفت: هرساله حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد برق مصرفی در فصول گرم سال ناشی از بار سرمایشی است.

سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد توقفهای اخیر در ثبت سفارش خودرو، موقتی و ناشی از تعیین تعرفهها و حقوق ورودی خودروها است

تهران- ایرنا- به دنبال رشد بهای اونس جهانی طلا در روز دوشنبه، قیمت سکه تمام طرح جدید در معاملات بازار تهران به رقم ۱۹۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

تصاویر جدید از اتاق کنترل کشتی فرانسوی که با کروز تخریب شد، منتشر گردید.

تصاویر جدید ماهواره ای از حکمرانی قاطع ایران بر تنگه هرمز در 24 ساعت گذشته حکایت دارد.

یکصدوچهلوششمین جلسه حراج شمش طلا فردا، سهشنبه ۲۲ اردیبهشت، برگزار میشود.

تهران- ایرنا- در حالی که صندوقهای طلا در معاملات دیروز بازار سرمایه با بازدهی منفی یک درصد به کار خود پایان دادند، امروز بازدهی مثبت ۴ درصد را ثبت کردند.

تهران- ایرنا- وزیر نفت گفت: دشمن در فضای رسانهای تحت کنترل خود خیالات خامی دارد و اظهاراتی مبنی بر انفجار چاههای نفت مطرح می شود که اهل فن به آن میخندند.

خبرگزاری آریا - محمود نجفیعرب، رئیس اتاق تهران با اشاره به مزیتها و فرصتهای تفویض اختیارات به استانداران مرزی با هدف تامین کالاهای اساسی گفت: با توجه به ظرفیتهای استان تهران و تمرکز نیمی از تولید ناخالص داخلی کشور در این استان و همچنین ضرورت تفویض اختیار به استاندار تهران، هیئت وزیران اختیارات استانهای مرزی را به استاندار تهران نیز واگذار کرد.
در جلسه کارگروه بنزین به ریاست معاون اول رئیسجمهوری تصمیماتی درباره مرحله اول از فاز سوم اصلاح ساختاری مدیریت مصرف بنزین گرفته شد که از اول خرداد اجرا میشود و در این مرحله هیچ افزایش قیمتی در بنزین اعمال نخواهد شد.

کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: تمام ادارات و دستگاههای اجرایی موظف هستند تا پایان اردیبهشت ماه با هماهنگی شرکت توزیع برق نسبت به نصب کنتور هوشمند اقدام کنند در غیر این صورت در اولویت قطع برق قرار میگیرند.