ممنوعیت دریافت هزینههای جانبی مدارس از سال تحصیلی آینده
بر اساس ضوابط ابلاغی جدید آموزش و پرورش پایتخت، دریافت هرگونه وجه تحت عنوان هزینههای جانبی مازاد بر شهریه مصوب، از سال تحصیلی آینده ممنوع خواهد بود. این تصمیم با هدف ارتقای اعتماد عمومی و شفافسازی فرآیندهای مالی اتخاذ شده است.




