
تیم ملی وزنهبرداری ایران راهی قهرمانی آسیا شد
خبرگزاری آریا - تیم ملی وزنهبرداری ایران با هدایت بهداد سلیمی برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا راهی هند شد؛ مسابقاتی که در آن علیرضا نصیری و علیرضا یوسفی، فوقسنگین ایران، پس از دوری طولانی در صحنه بینالمللی روی تخته میروند.




