
زنگ خطر جمعیتی در کرمانشاه/همه دستگاههای متولی باید پای کار باشند
کرمانشاه - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، با هشدار نسبت به کاهش نرخ باروری و افزایش روند سالمندی در استان، گفت: کرمانشاه در مسیر ورود به چالش جدی جمعیتی قرار گرفته و برای جلوگیری از تشدید بحران سالمندی، همه دستگاههای متولی باید در حوزههای اشتغال، ازدواج، مسکن و حمایت از خانواده پای کار بیایند.




