هتلهای کپسولی در پایانههای مسافربری تهران+ عکس
مدیرعامل سازمان مدیریت حملونقل و پایانههای مسافربری شهرداری تهران از راهاندازی هتلهای کپسولی در پایانههای مسافربری پایتخت با هدف افزایش رفاه و آسایش مسافران خبر داد. به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر، حمیدرضا رحمانی با اشاره به راه‌اندازی هتل‌های یکنفره کپسولی در پایانه‌های مسافربری پایتخت، اظهار کرد: این هتل‌های کپسولی باهدف ایجاد فضایی مناسب برای استراحت و رفاه مسافران در پایانه‌های مسافربری پایتخت در زمان انتظار بیش از سوار شدن به اتوبوس نصب و راه اندازی شده‌اند. وی افزود: هتل‌های کوچک مذکور که توسط شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی ساخته شده‌اند، در پایانه‌های مسافربری غرب و جنوب - دو پایانه پرتردد شهر تهران- نصب و به‌صورت ساعتی به مسافران ارائه می‌شوند.



