برای اولین بار تیم موج سواری ایران به مسابقات می رود
sharghdaily.com۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ورزش

برای اولین بار تیم موج سواری ایران به مسابقات می رود

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی از اعزام دو ورزشکار زن و مرد موج‌سوار برای نخستین بار به بازی‌های آسیایی ناگویا ژاپن خبر داد و گفت: برای توسعه و گسترش رشته موج‌سواری در ایران به دنبال جذب مربی خارجی هستیم. رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی از اعزام دو ورزشکار زن و مرد موج‌سوار برای نخستین بار به بازی‌های آسیایی ناگویا ژاپن خبر داد و گفت: برای توسعه و گسترش رشته موج‌سواری در ایران به دنبال جذب مربی خارجی هستیم. عباس ناطق نوری درباره وضعیت رشته موج سواری برای شرکت در بازی‌های آسیایی ناگویا ژاپن، اظهار کرد: رشته موج سواری برای نخستین بار در بازی‌های آسیایی ناگویا ژاپن حضور پیدا می‌کند که تصمیم داریم یک زن و یک مرد را عازم این بازی‌ها کنیم. از سوی دیگر چون تنها مکان تمرینی برای موج سواران چابهار است و خردادماه بهترین زمان برای تمرین ورزشکاران است متاسفانه تا به امروز شرایط برگزاری اردوها را نداشتیم و تمرینات تعطیل بود. امیدواریم از خرداد ورزشکاران تمرینات خود را به طور مداوم آغاز کنند و تا زمان اعزام به ناگویا تمرینات آن ها ادامه خواهد داشت.
خبرها

تماس با ما: info@khabarha.com

© 2026 خبرها — تمامی حقوق محفوظ است.