برای اولین بار تیم موج سواری ایران به مسابقات می رود
رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی از اعزام دو ورزشکار زن و مرد موجسوار برای نخستین بار به بازیهای آسیایی ناگویا ژاپن خبر داد و گفت: برای توسعه و گسترش رشته موجسواری در ایران به دنبال جذب مربی خارجی هستیم.
رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی از اعزام دو ورزشکار زن و مرد موج‌سوار برای نخستین بار به بازی‌های آسیایی ناگویا ژاپن خبر داد و گفت: برای توسعه و گسترش رشته موج‌سواری در ایران به دنبال جذب مربی خارجی هستیم. عباس ناطق نوری درباره وضعیت رشته موج سواری برای شرکت در بازی‌های آسیایی ناگویا ژاپن، اظهار کرد: رشته موج سواری برای نخستین بار در بازی‌های آسیایی ناگویا ژاپن حضور پیدا می‌کند که تصمیم داریم یک زن و یک مرد را عازم این بازی‌ها کنیم. از سوی دیگر چون تنها مکان تمرینی برای موج سواران چابهار است و خردادماه بهترین زمان برای تمرین ورزشکاران است متاسفانه تا به امروز شرایط برگزاری اردوها را نداشتیم و تمرینات تعطیل بود. امیدواریم از خرداد ورزشکاران تمرینات خود را به طور مداوم آغاز کنند و تا زمان اعزام به ناگویا تمرینات آن ها ادامه خواهد داشت.




