
تاکید وزرای بهداشت کشورهای عضو بریکس بر گسترش همکاری ها در حوزه بهداشت و سلامت
تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان در حاشیه مجمع عمومی سازمان جهانی بهداشت و در دیدار با وزرای بهداشت کشورهای عضو گروه بریکس، بر توسعه و گسترش همکاری ها در حوزههای بهداشت و نظام سلامت تاکید کرد.




