شزنی: می‌خواهم در بارسا بمانم؛ لواندوفسکی بازنشسته شود
irna.ir۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۵ورزش

شزنی: می‌خواهم در بارسا بمانم؛ لواندوفسکی بازنشسته شود

تهران- ایرنا- دروازه‌بان لهستانی بارسلونا تاکید کرد که می‌خواهد در ۳۶ سالگی همچنان بازی کند و در بارسا بماند.
خبرها

تماس با ما: info@khabarha.com

© 2026 خبرها — تمامی حقوق محفوظ است.