varzesh3.com۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۵ورزش

بیانیه وزارت‌امورخارجه درباره نقض آتش‌بس توسط آمریکا

وزارت امور خارجه امروز در پی نقض آتش‌بس توسط آمریکا در بیانیه‌ای ضمن تأکید بر عزم نیروهای مسلح مقتدر ایران برای دفاع از تمامیت سرزمینی، استقلال و حاکمیت ملی ایران در برابر هرگونه تعرض و شرارت،نسبت به پیامدهای خطرناک بی‌تفاوتی و مماشات سازمان ملل نسبت به یاغی‌گری و قانون‌شکنی هیأت حاکمه آمریکا هشدار داد‌.
خبرها

تماس با ما: info@khabarha.com

© 2026 خبرها — تمامی حقوق محفوظ است.