حمله به زیرساختهای غیرنظامی غیرقابل قبول است
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در هفتاد و نهمین مجمع جهانی بهداشت به ژنو سفر کرده است، امروز در حاشیه این اجلاس با رئیس کمیته بینالمللی صلیب سرخ دیدار و گفتگو کرد. ظفرقندی تاکید کرد: وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران از نخستین ساعات آغاز بحران، با کمک سایر نیروهای امدادی از جمله جمعیت هلال احمر، اورژانس کشور و سازمان آتش‌ نشانی، در میدان حاضر بوده و خدمات درمانی و امدادی را تحت پوشش قرار داده است. وزیر بهداشت همچنین با تشکر از کمک‌های ارسالی سازمان صلیب سرخ، بر ضرورت تداوم همکاری‌های بشردوستانه تاکید کرد و در ادامه، توضیحاتی درباره آسیب‌های وارده به موسسه پاستور ایران ارائه داد و نسبت به تبعات انسانی و بهداشتی چنین حملاتی هشدار داد.




