گردشگری استان اصفهان از رکود خارج میشود
معاون گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان اصفهان از بهبود چشمگیر شاخصهای اقامتی و خروج تدریجی صنعت گردشگری این استان از رکود خبر داد. به‌گزارش ایلنا به نقل از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، داود آبیان، امروز دوشنبه ۴ خردادماه، با اعلام آمار امیدوارکننده از ضریب اشغال واحدهای اقامتی، گفت: بر اساس پایش‌های صورت گرفته، شاهد رشد قابل‌توجه در آمار اقامت گردشگران هستیم؛ به‌طوری‌که ضریب اشغال هتل‌های اصفهان در ایام پایان هفته به ۷۰ درصد و در روزهای میانی هفته به ۴۰ درصد رسیده است. معاون گردشگری استان اصفهان با اشاره به استقبال کم‌نظیر از مقاصد گردشگری پیرامونی، از ثبت ضریب اشغال ۱۰۰ درصدی در پایان هفته‌های شهرستان کاشان خبر داد و این روند را نشانه‌ای روشن از «بازیابی برند گردشگری استان اصفهان» دانست.



