
انریکه: حضور دوباره در فینال لیگ قهرمانان افتخار بزرگی است
خبرگزاری آریا - پاریسنژرمن با عبور از بایرن مونیخ برای دومین فصل پیاپی به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید. لوئیس انریکه پس از این صعود، از نمایش تیمش برابر بایرن ابراز رضایت کرد و حضور دوباره در فینال را افتخاری بزرگ برای باشگاه دانست.




