جشنواره ریواس و گیاهان دارویی صنوبر برگزار شد
ilna.ir۳ خرداد ۱۴۰۵فرهنگ و هنر

جشنواره ریواس و گیاهان دارویی صنوبر برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تربت حیدریه از برگزاری چهارمین جشنواره ریواس و گیاهان دارویی در روستای هدف گردشگری صنوبر با استقبال پرشور بانوان و مردم محلی خبر داد. به گزارش ایلنا به نقل از میراث آریا، علی محمدی امروز سوم خردادماه ۱۴۰۵ گفت: هم‌زمان با برگزاری چهارمین جشنواره گیاهان دارویی، اختتامیه دومین مسابقه عکس ریواس صنوبر که باحضور بیش از ۳۰ هنرمند انجمن عکاسان جوان شهرستان مستندسازی شده بود، در محل اقامتگاه بوم گردی (همایون شهر) روستای هدف گردشگری صنوبر برگزار شد.  رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تربت حیدریه ادامه داد: این جشنواره با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری، تاریخی، مردم شناسی، طبیعی و حمایت از روستای هدف گردشگری در مسیر توسعه پایدار و ایجاد شور و نشاط اجتماعی، همبستگی بین مردم روستا و منطقه برگزار شد. 
خبرها

تماس با ما: info@khabarha.com

© 2026 خبرها — تمامی حقوق محفوظ است.