
گسترش همکاریهای سلامت میان ایران و برزیل در چارچوب بریکس
تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با وزیر بهداشت برزیل بر اهمیت توسعه همکاریهای علمی و سلامت میان دو کشور بهویژه در چارچوب بریکس تأکید کرد.


وزیر بهداشت با تأکید بر ضرورت سنجش عملکرد حوزه دارو بر اساس نتایج و خروجیهای عملیاتی، گفت: هدف همه اقدامات باید کاهش کمبودها و رفع مشکلات مردم باشد.

نشست بررسی برنامه ساماندهی روشهای نوین کمکباروری و حفظ باروری با حضور وزیر بهداشت، وزیر دادگستری، معاون حقوقی رئیسجمهور و معاون امور زنان و خانواده رئیسجمهور در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

داشبورد مدیریتی آمارنامه شیرخشک سال ۱۴۰۴ با روش محاسباتی به روز شده و سطحبندی جدید دادهها در دسترس قرار گرفت.

وزیر بهداشت گفت: ضرورت دارد مشخص شود اقدامات انجامشده در زمینه تأمین دارو، جبران کمبودها، مقابله با قاچاق و نظارت بر بازار چه اثری بر کاهش مشکلات مردم داشته است.