قانون همان قانون قبلی است و کشت خشخاش ممنوع است
ذوالفقاری تصریح کرد: کشت خشخاش به هیچ عنوان آزاد نشده و برخی به اشتباه این موضوع را مطرح کردهاند. قانون همان قانون قبلی است. ما در حال تدبیر برای تأمین نیازهای دارویی کشور هستیم. پس از بحثهای چندین ماهه، کشت گیاه شقایق الیفرا مورد توجه قرار گرفت.




