
استفاده از ظرفیت همسایگان در توسعه زیرساختهای حملونقل
رئیسجمهور با اشاره به «جنگ اقتصادی و تحولات منطقهای»، پایداری جریان تجارت و تابآوری زیرساختهای لجستیکی را خط قرمز دولت خواند و گفت: استفاده از ظرفیت همسایگان برای توسعه زیرساختهای حملونقل، ترانزیت و سرمایهگذاری مشترک، یکی از محورهای مهم سیاست اقتصادی دولت است.




