مجید رضاییان: ارتباطات در ایران هنوز از نگاه بالا به پایین عبور نکرده است
etemadonline.com۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۵فرهنگ و هنر

مجید رضاییان: ارتباطات در ایران هنوز از نگاه بالا به پایین عبور نکرده است

مجید رضاییان ـ استاد ارتباطات و روزنامه‌نگاری ـ با اشاره به تحولات جهانی علم ارتباطات از وب ۱ تا وب ۳ و هوش مصنوعی، نگاه حاکم بر ارتباطات در ایران را نگاه «از بالا به پایین» و «واکنشگرا» توصیف کرد.
خبرها

تماس با ما: info@khabarha.com

© 2026 خبرها — تمامی حقوق محفوظ است.