روایت «كارگران شهرداری» از جستجوی اشیا و آدم ها زیر آوار جنگ
وقتی بعد از حملات موشكی یا پهپادی به محل اعزام میشدند، با حجم بزرگی از تخریب روبهرو بودند: «گاهی تركش پیدا میكردیم و گاهی بقایای اجساد. مثلا یك بار كف پا پیدا كردم. وسایل مردم را میدیدم كه در میان آوار، خاكی و غیرقابل استفاده شده است»




