
۳۱ اردیبهشت؛ گرامیداشت انسانهایی که مرگ را به زندگی پیوند میزنند
رشت- ایرنا- ۳۱ اردیبهشت روزی برای تصمیم بزرگ به وسعت زندگی، فداکاری برای بخشش و نفس تازه در کالبد دیگری و گرامیداشت یاد و خاطره آنانی است که با اهدای عضو حیات دوباره بخشیدند و جاودان شدند.




