
فاز نهایی موزه بلدیه شیراز افتتاح شد
هشتادمین مرحله جهش عمرانی کلانشهر شیراز، عصر روز شنبه، مورخ دوم خردادماه ۱۴۰۵ با افتتاح فاز دوم و نهایی موزه بلدیه در ساختمان قدیم شهرداری، واقع در میدان شهدای شیراز برگزار شد. در این آیین، استاندار فارس، شهردار شیراز، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از شهروندان علاقهمند به تاریخ این دیار حضور داشتند. در این مراسم مسئولان ضمن بازدید از غرفههای هنری و بخش اسناد تاریخی، این موزه را رسما گشایش کردند.



