آغاز بازسازی موزه هنرهای معاصر اهواز
فرماندار اهواز از آغاز روند احیا و بازسازی موزه هنرهای معاصر اهواز خبر داد. به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، علی بویری روز یکشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۵در بازدید از این موزه گفت: اقدامات اجرایی برای احیا و فعال‌سازی موزه هنرهای معاصر اهواز آغاز شده است. فرماندار اهواز افزود: این مجموعه با دستور و تاکید استاندار خوزستان پس از سال‌ها رکود و تعطیلی در مسیر بازسازی و بهره‌برداری مجدد قرار گرفته است.



