پرداخت ۷ همت از طلب داروخانهها؛ بزودی
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: ۵هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز دولتی و دانشگاهی به زودی پرداخت میشود. به گزارش ایلنا، مهدی رضایی با اشاره به ادامه باز پرداخت مطالبات مراکز و موسسات ارایه دهنده خدمات گفت: دومین مرحله از پرداخت‌ها در سال جاری از امروز آغاز می شود. وی افزود: در گام نخست بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز دولتی و دانشگاهی در دستور کار قرار دارد. پیش بینی می شود حداکثر تا هفته آینده این مبالغ به دست مراکز برسد.




