دور دوم اجرای «پابرهنه، لخت، قلبی در مشت» در تهران آغاز شد
khabaronline.ir۳ خرداد ۱۴۰۵فرهنگ و هنر

دور دوم اجرای «پابرهنه، لخت، قلبی در مشت» در تهران آغاز شد

نمایش «پابرهنه، لخت، قلبی در مشت» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی، که زمستان ۱۴۰۴ در سالن بوتیک هنر ایران روی صحنه رفته بود، دور جدید اجراهای خود را از پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ در همان سالن آغاز کرد.
خبرها

تماس با ما: info@khabarha.com

© 2026 خبرها — تمامی حقوق محفوظ است.