
کاهش چشمگیر بستری مجدد بیماران مبتلا به پرفشاری خون با پیگیری پس از ترخیص
تهران - ایرنا - معاونت پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: عملکرد واحدهای «آموزش و پیگیری بیمار پس از ترخیص» در دانشگاههای علوم پزشکی کشور در سال ۱۴۰۴، از موفقیت قابلتوجه برنامههای مداخلهای پرستاری در کنترل بیماریهای غیرواگیر حکایت دارد.




