«بیهوده» در تئاتر شهر روی صحنه میرود
نمایش «بیهوده» به نویسندگی و کارگردانی یاسین رضوانی در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه میرود. به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پروژه، نمایش «بی‌هوده» به نویسندگی و کارگردانی یاسین رضوانی به زودی در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود. تهیه‌کنندگی این اثر را محمد قدس بر عهده دارد و علی اکباتانی نیز به‌عنوان مجری طرح با گروه همکاری می‌کند.



