
میراسماعیلی: دیدار با رئیس جهانی جودو تاثیر مثبتی داشت/ حضور با شهامت در مسابقات بزرگ
تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون جودو گفت: دیدار با رئیس فدراسیون جهانی تاثیر مثبتی برای ما داشت. در خصوص بخشهای مختلف صحبت کرده و نتیجهاش را بهزودی در جودوی ایران میبینم.




