
مرحله دوم پرداخت مطالبات مراکز درمانی و داروخانه ها آغاز شد
خبرگزاری آریا - معاون سازمان بیمه سلامت ایران از آغاز مرحله دوم پرداخت مطالبات امسال مراکز درمانی خبر داد؛ 5 هزار میلیارد تومان به مراکز دولتی و دانشگاهی و 7 همت به داروخانهها واریز میشود.




