بلژیک: بدترین رفتارها با تیم ایران می شود
یکی از بزرگترین رسانههای بلژیکی نیز اعتراف کرد که بدترین رفتارها در جام جهانی با تیم ملی ایران صورت میگیرد. سایت بلژیکی HLN در گزارشی با تیتر "بدترین رفتار با تیم ملی ایران در جام جهانی"، نوشت فدراسیون فوتبال ایران از محدودیت‌هایی که در جریان جام جهانی به این تیم «تحمیل شده» ناراضی است و قصد دارد این موضوع را از مسیرهای رسمی با فیفا در میان بگذارد. به گفته سخنگوی تیم ملی، این شرایط باعث شده ایران نتواند با آرامش و تمرکز کامل برای بازی بعدی برابر شیاطین سرخ آماده شود.




