
صدیقی: به دنبال کسب مدالهای طلا در ناگویا هستیم /تمرکز اصلی ما توسعه ووشو در دو بعد "قهرمانی" و "همگانی" است
رئیس فدراسیون ووشو پس از نشست با وزیر ورزشوجوانان گفت: تمام توان، دانش و انرژی مجموعه فدراسیون را برای کسب مدالهای خوشرنگ در بازیهای آسیایی ۲۰۲۶ آیچی-ناگویا بهکار میبندیم.




