صدیقی: به دنبال کسب مدال‌های طلا در ناگویا هستیم /تمرکز اصلی ما توسعه ووشو در دو بعد "قهرمانی" و "همگانی" است
snn.ir۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۵ورزش

صدیقی: به دنبال کسب مدال‌های طلا در ناگویا هستیم /تمرکز اصلی ما توسعه ووشو در دو بعد "قهرمانی" و "همگانی" است

رئیس فدراسیون ووشو پس از نشست با وزیر ورزش‌وجوانان گفت: تمام توان، دانش و انرژی مجموعه فدراسیون را برای کسب مدال‌های خوش‌رنگ در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ آیچی-ناگویا به‌کار می‌بندیم.
خبرها

تماس با ما: info@khabarha.com

© 2026 خبرها — تمامی حقوق محفوظ است.