حاج قاسم پس از مطالعه کدام کتاب به کرمانی بودنش افتخار کرد؟
ilna.ir۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۵فرهنگ و هنر

حاج قاسم پس از مطالعه کدام کتاب به کرمانی بودنش افتخار کرد؟

شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پس از مطالعه کتاب «آن بیست‌وسه نفر؛ خاطرات خودنوشت احمد یوسف‌زاده» نامه دلکشی برای نویسنده آن نوشت و طی آن اشاره کرد که پس از مطالعه کتاب به کرمانی بودنش افتخار کرده است. به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری هفتمین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، سردار رشید اسلام شهید سرلشکر قاسم سلیمانی پس از مطالعه کتاب «آن بیست و سه نفر؛ خاطرات خودنوشت احمد یوسف‌زاده» نامه‌ای به تاریخ هفدهم اردیبهشت ۱۳۹۴ برای نویسنده آن نوشت و طی آن به تحسین از کتاب پرداخت. متن نامه به شرح است:  «بسم الله الرحمن الرحیم
خبرها

تماس با ما: info@khabarha.com

© 2026 خبرها — تمامی حقوق محفوظ است.