زارعی: هفت سهمیه ناگویا را از دست دادیم/ می‌گفتند مدال‌های یخ‌نوردان بی‌ارزش است
irna.ir۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ورزش

زارعی: هفت سهمیه ناگویا را از دست دادیم/ می‌گفتند مدال‌های یخ‌نوردان بی‌ارزش است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: ما هفت سهمیه برای بازی‌های آسیایی ناگویا را از دست دادیم زیرا در دوره سرپرستی هیچ برنامه‌ای برای آن نداشتیم.
خبرها

تماس با ما: info@khabarha.com

© 2026 خبرها — تمامی حقوق محفوظ است.